Merhaba kızlar 15 haziranda sezeryan günü aldk baska sehirde ikinci dogum olack doktora dikiş mi yapıstırma öı diye sordum dikiş yapılıp sonra alındığını söyledi önceki sezeryanm yapıştırmaydı bi sorun olurmu sizce basına gelen varmı dikiş alınırken acıyor mu 🙈🙄