sizce koyulmali mı kızlar cam olsun kolik biberon olsun derken sadece bir biberon kendi başına bir masraf, gerçekten gerekli mi, hiç kullanmadan çıkan oldu mu, ihtiyaç olursa tabii ki alınacak eczaneden alsak steril etmesi problem olur mu hastanede acaba