Selam kızlar 4 yaşındaki oğlum bir haftadır gece 4-5 gibi uykudan kalkıp kusuyor kustugu günün sabahı da öğleye kadar afedersiniz büyük tuvaletini tutamıyor su gibi isal yaptığı için 12 1 e kadar devam ediyor akşama doğru düzeliyor gece tekrar aynısı oluyor doktora götürdüm üşütmüş dedi reflor verdi bagırsaklarını düzene sokması için . 2 gündür gayet iyiydi çok şükür düzeldi diyordum yemesine içmesine çok dikkat ediyordum bugün köfte istedi öğlen 2-3 tane minik köfte yedi tekrar midesini o mu rahatsız etti bilmiyorum akşam da Menemen yemişti domates de tekrar bozmuş olabilir midesini 🤦🏻♀️ Biraz önce yine istifar ederek uyandı suan uykuya geçti . Çarşamba günü sezeryann için yatışım verildi 2 gün boyunca yanında olamıcam kendimi aşırı derece de kötü hissediyorum ve ben yokken napacak düşüncesine girmeye başladım . Eşimle birlikte görümcemde kalacaklar görümcemin de 2 tane çocuğu var çok güzel bakar ona eminim ama annelik duygusu işte birde 1 haftadır yanımda yatırıyordum uykuda kusacak bişey olacak diye hemen kalkıp ilgilenebiliyorum şimdi ne olacak hiç bilmiyorum kafam çok karışık çok duygusalım . Çarsambaya kadar oğlumu iyi edip hastaneye rahat rahat gitmek istiyorum😖😞😞😞