Kızlar gece bi sancıyla uyandım kasıklarımdan girip belimden çıkan bi sancı hemde. Uyumaya çalıştım uyuyamadım da. Sık sık girip duruyor. Kasılma sayarla takip ediyorum 4 dakikada bir 30-40 Saniye geliyor. Sizce hemen gitmeli miyim yoksa beklemeli evde sancımı çekip mi gitmeliyim. Direk 4 dakikada bir girmeye başladı hani o dedikleri 10 dakika hiç olmadı bende arada kaldım