ogretmenileoglu Kızlar 1 haftadır sürekli aynı pozisyona yatmaktan kalçalarım ağrıyor ve her gece gittikçe daha da şiddetleniyor sizin çözümleriniz neler ? Saat sabahın dördü ve uyuyamıyorum
Yusufaras81 ogretmenileoglu şuan senin gibiyim aynı canım doktoruma sordum sırtına yastık koyup yükseltip sırt üstü yatabilirsin dedi arada öle de yatıyorum yoksa heryerim tutuldu artık 😔
Nuray11 ogretmenileoglu bende yaşıyorum onu sağ tarafıma yatınca kalçamdan vuran bacağıma inen bi ağrım oluyo 20. Haftadan beri şuan 35 bitiyo tabi ağırlaştıkça daha çekilmez oldu
ogretmenileoglu Yusufaras81 siz kaçıncı haftanızdasınız?ben 24teyim daha erken diyordum ama bir haftadır kalçalarım çürüdü,ondan önce yarım şekilde yüzüstü üstüne yatabiliyordum şimdi hareketlenince bebek hemen ittiriyo içerden,kıyamıyorum korkuyorum
Yusufaras81 ogretmenileoglu canım ben 31+6 oldum bugün yastıklar tuvalete kalkma dönememe birsürü sorunla uğraşıyorum valla ☺️
ogretmenileoglu Nuray11 20-23 arası başladı benim de ama yarım şekilde yüz üstü yattım o ara o yüzden uyuyabildim,şimdi bebek hareketlendi iyice,azıcık yatsam itiyo beni kıyamıyorum :) bu geceler bundan sonra nasıl geçecek bilmiyorum
serenty_123 Kalsiyum isteyin doktorunuzdan çünkü o eksiklikten oluyor malesef son haftalarda bebek iyice kemiklerin gücünü çekiyor destek şart oluyor
ogretmenileoglu serenty_123 pazartesi günü kontrolümüz var soracağım doktoruma ama sanırım benimki fazla kilodan 93 kiloyum o yüzden de oluyor bence.
Zeynebakman 33.haftamdayım. 28.haftadan sonra başladı bende o ağrılar. Kötü bir ağrı gerçekten,uykudan uyandırıyor. Ağırlıktan oluyor diye düşünüyorum ben
AzraDuru21 Yatarken bacağının arasına bir yastık ve ben gobegimin yanına da bir yastık koyarak destekle çok rahat uyuyorum