whitedream MaşaAllah çok sevindim RABBİM size bağışlasın inşaAllah 🤲 oksapar bende kullanıyorum muhtemelen sizde kese etrafı kanama varmış pıhtılaşma oluyor sanırım ondan yazmıştır. Ama çok iyi geldi kan sulandırıcı iğnedir kanı sullandırıyor, kanama olmuyor progestan da kullandım ilk aylarda sonra bıraktırdı. Coraspirin ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum çok şükür Herşey yolunda sizde rahat olun kendinizi üzmeyin aynı zamanda hiç yormayın ben yemek ve wc dışında hep istirahat ettim. Öyle atlattım sizde sürekli dinlenin riskli ayları atlatın. Allahın izniyle bebeğiniz sizinledir.. Allah sizden de razı olsun 🤲 ♥️