Kızlar iyi geceler. Burada eskiyim aslında diğer hesabımın şifresini unuttum bi türlü beceremedim yeni hesap açtım o yüzden. 40. haftadan bildiriyorum. Son birkaç gündür o kadar çok düzensiz kasılmam var ki. Nişanda üst üste geldi. Zaten 2 cm acıklıkla geziyorum 1 aydır. Artık bu belirtilerden bir aydır her şeyi doğuma yorduğum için ve yanıldığım için kafam yanmış durumda.şimdi 2 kez 5 dkda bir sancı girdi. Emin olamıyorum şimdi de ne kadar beklemeliyim ve ne zaman evet artık hastaneye gitmeliyim demeliyim bilmiyorum. Yorumlarınızı paylasırsanız cok sevinirim. Yurtdısındayım bi de doktoru arama birine ulasma sansım yok. Burda doğum basladıysa direk hastane aciline gitmem gerek o sebeple ilk sizle paylasayım dedim. Yalancı sancı oldugunu düsünüyorum ama bilmiyorum kafam karıştı çok 😭