mucizemm01 pompayla sağılan sütün miktarı bile sizin göğsünüzdeki sütün miktarını vermiyor aslında. Emzirme danışmanı sağılan miktarın en az 3 katının göğsünde olduğunu düşün demişti bana. Bol bol emzirin bol bol tem temasında bulunun bebeğinizle, bu şekilde sütünüz artacaktır. Bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama zaten ilk günler ona azıcık miktarda süt bile yetiyor. Siz düzenli emzirirseniz, o ne kadar talep ederse ama eğer etmiyorsa da 2 saati geçmeyecek aralıklarla, vücudunuz onun ihtiyacına göre süt üretecektir. İlk 2 ay kadar emzirme gerçekten sabır ve fedakarlık işi anne için ama sonrası gerçekten kolaylaşıyor stres yapmayın. Tabii bu arada bebeğiniz yeni doğansa sarılık değerleri ve aldığı kilo doğrultusunda da doktorunuz size detaylı bilgi verir. Hayırlı emzirmeler dilerim