hamileanne12 bende 33 haftalikken zorunlu sezaryen oldum pazar günü ciger gelistirici vurdular bizimkide ilk burnundan destekliydi nefes alirken zorlaniyor diye ama bak 5 gun oldu ve solunum destegini kesmişler, emmre refleksi zayifmis ama olsun o da duzelir, prematüre bebisler gercekten daha güçlü, onemli olan bebisiniz icin sizinde guclu durmaniz süt isini soylerler zaten getirin diye ona odaklanin, bilerek kimseye tam tatih vermiyorlar her turlu risk olabilir, baska bi sorun cikabilir yada bebisin daha hizli yavaş toplanir diye