Evett bende mezun oldum 39 +2 nisanım gelmesiyle gecesinde sancılarım başladı 6 dk bir vuran giderek zamanlaması düşen sancim doktor haber vererek sabahına yanındaydım dayanamıyordum resmen doktor çatı kontrolü yaptı acısına dayanamadım 3 gün önce çatıda sıkıntı yaşamayan ben o an canım yandı doktor kalktı bana baktı 1 cm dedi icim den dedim bune sancı çek 2 bile değil 1 dedim sezeryana alon Cunku dayanamıyorum ben normal yapamayacağım dedim önce bekleyelim suni falan yok dedim sezeryan alin icimde hep bir şey var di sezeryan ol diye . sonra ayarlandı sezeryan oldum kuzum dünya geldi..sonra doktorum demesiyle çocuk kafası kanalda sıkışmış iyiki sezeryan tercih ettin dedi .. yani kızlar demem o ki normal sezeryan hiç birinin önemi yok normal isteyen ben şancı çekip sezeryana dondu iyiki diyorum sitrese atmadım kendimi çocuğu .. Cun Ku anlamıştım ters giden bir şey var şancı çek cm 1 .. onun için çocuk gelişi kendisi seçiyor sen ister normal de ister sezeryan her ikisi de kolay değil ama imkansız da değil onun için kafanızda doğum nasıl olacak silin karninizda olan zman da sitrese girmeyin .. hepinize rabbim hayırlı doğum diliyorum gönlünüzce olsun