Elifkubra 1,66 boyunda ve şuan 57.1 kiloyum. Doktor bebeğimin kilosunun iyi olduğunu söyledi fakat biraz daha basen bölgesinden kilo almam gerektiğini önerdi? Siz ne diyorsunuz arkadaşlar?
Burcu_NFUE Elifkubra basen bölgesinden kilo almak ne alaka ??sapık galiba hemşireyim bu kadar yıllık meslek hayatımda basen bölgesinden kilo al diye birşey duymadım saçmalık diyorum başka bişey demiyorum ben gebeliğimde 10 kilo verdim çok çok iyi ve tanınan bir doktora gidiyorum bana asla basen bölgesinden kilo al demedi
minnosbirkiz Elifkubra Kilonun nereden alınacağının önerisini yapan bi doktoru ilk defa gördüm, bebeğiniz sağlıklıysa her şey yolundaysa, kilo almayışınız güzel bişey doğumdan sonra fit bi anne olursunuz maşallah 😇