Sebnem44 benim arkadasımında bebegı böyleydi onun reflüsü vardı. Ve reflüyr özel mama kullanıyodu. Her emmesinden sonra veriyodu. Ama kusması geçmedi kilo kaybı cok oldu. O süt taşan memelerini emziremedi anne sütünü bırakmak zorunda kaldı sadece mama aldı. Düzeldi şükür: belki sizinde sütünüz yaramıyordur ama insallah öyle değildir