29 Mayıs sabahında akıntı mı su mu diye arada kaldığım bi sıvı gelmeye başladı ebe arkadaşım var hemen ona anlattım genellikle son aylarda akıntı artar karıştırıyor olabilirsin suyunsa tuvalet sırasında tutamazsın zaten dedi ama birkaç saat geçtikten sonra artmaya başladı ve dediği gibi tutamadığımı farkettim sonrasında evimin biraz işleri vardı onları yaptım ne olur ne olmaz diye evi hazır bırakıp çıkmak istedim haftam 36+0 dı beklemiyorduk ama herşeyimiz hazırdı sonrasında duşa girip hastaneye gittik işlemler nst derken 20:30 gibi gelenin suyum olduğunu 2 cm de açılmam olduğunu doğumun başladığını söylediler yarı hazırlıklıydım ama o saatten sonra tek düşüncem doğumum oldu tek üzüntüm 3 yaşındaki kızımdan ilk defa gece ayrı kalmak oldu saat dokuz buçuğa kadar sancılarım dayanabileceğim şiddetteydi yanımda sadece eşim vardı o da konuşarak hep sakinleştirmeye çalıştı beni o saate kadar nst ye bağlıydım ebeler sürekli gelip gidiyordu Allah hepsinden razı olsun sancım artınca pilates topuyla egzersizlere başladık saat 22:15 gibi yatağa alıp açılmamı kontrol ettiler zaten ara ara ediyorlardı baya hızlı ilerledi kendi sancım olduğu için suni sancıya da gerek kalmadı 7-8 cm olduğunda ıkınma egzersizi yaptık ebeyle ilkinde hiç başarılı değildim itiraf edeyim ebe gittiğinde ıkınmayı bile beceremiyorum diye söylendim ama saat 22:35 de doğumhaneye gittik 5 dakika içinde doktorum geldi saat 22:55 de kızımı kucağıma verdiler tabiki çok kolaydı diyemem ama sandığımdan rahat oldu ıkınma hissi zaten geliyormuş doğru zamanlamayla çabuk oluyor inanın 2. Ikınmada geldi kızım ve sonrasında rahatlama hissi bebeğimi hemen kucağıma verdiler herşeyi unutturdu… bu arada bebeğim biraz erken gelmesine rağmen çok şükür sağlıklı kendi zamanını kendi seçti 2710 gram doğdu ikinci doğumum olduğu için dikişsiz de bir doğum oldu. çok uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin Allah herkese hayırlı hızlı ağrısı az doğumlar nasip etsin :)