svksym Iyi geceler hanımlar. Doğumda hastaneye gelecek misafirler için ne gibi ikramlıklar hazırladiniz. Şeker hamurundan kurabiye yapmak istiyorum ama bayatlar mı doğum ne zaman olur süpriz 37+6 olduk. Nasil muhafaza ediyosunuz ?
Burcu4135 svksym hic bir hastane ziyaretci kabul etmiyor diye biliyorum. Hastanenizde görüşün ona göre ikramlık hazırlayın.
sukufee01 svksym seker hamuru kurabiye 1 ay kapali ambalajda serin yerde muafaza edebilirsin bende 33 haftalikken kurabiye ve kolanya siseleri yapmistim. Paketledim kurabiyeleri 37+4 dogurdum cok lezzetlilerdi kitir kitir bence senin coktan yapman lazim aksama sabaha dogum olur mu olmaz mi belli degil
Minigimm0611 svksym Hastaneye ziyaretçi kabul etse bile hastane ben kimseyi kabul etmem açıkçası anne babaların dısındakıleri bu durumda bebegim kendine gelip toparlanmadan oyüzden gerek duymadım düsünmeye bu durumu.
svksym sukufee01 bu gidişle beni 40 ı bulur hiç doğum belirtisi yok. Dıger hazirliklar tamam da bu şeker hamurunu bilerek son ana bıraktım ablamla beraber yapicam. Bu arada teşekkür ederim 💜
svksym sukufee01 serin yerden kastiniz buzdolsbi mi buzluk falsn mı yaz gunu nerde saklayabilirim dişarda
sukufee01 svksym dolaba koymayin catlat seker hamuru evde serin hic bir oda yokmu ? Ben mesela kullanmadigim oda da dolap vardi onun icine koymustum kutuya koyup oyle aman aman sicakta olmqdigi surece durur
VisaliNur Hastane için değil ama eve gelecek olan misafirler için şekerleme ve anahtarlık yaptırdım ben
Snmom Ben ilk bebeğim de lohusa şerbeti almıştım tuzlu tatlı kurabiye almıştım ve kapalı bir kaba koymuştum gelenlere ikram etmiştik çikolatası hediyeligi dışında.
svksym Minigimm0611 bizimde anne babalarimiz disinda abi abla var sadece onlara siz gelmeyin diyemeyiz. Dört gözle o anı bekliyorlar nasil gelmeyin derim. Ablam zaten refakatçi olarak kalacak. Baska kimse gelmez
Uerdem svksym gelenlere lokum kolonya ve hediyelik veririm.. zaten gelinsin gidilsin istemiyorum millet güne gelir gibi bekliyor bazı adetler cok saçma ve yorucu…