yesim-1 Kez hamileyim 35+4 ilk hamileliğimde 38. Haftada 1 kere çatı muayenesi oldum çatım gayet iyiydi normal doğurdum şimdi sorum şu aynı doktorum bu hamileliğimde çatı muayenesi yapar mı yoksa gerek duymaz mı
Babytmr yesim-1 bende 34+1im geçtiğimiz hafta dra gttiğimde sordum çatı muaynesi nezmndı diye ikinci doğumlarda yapmıyoruz bizim istediğimizi ilk bebek zaten yapmıştır dedi ikinci normallerde çatı muaynesi yok yani 🙋♀️😍