Sevcan34 geçmiş olsun inşallah bir daha tekrarlamaz.
Ben de 34+3üm, gün içinde çok defa toplanma oluyor ama bu toplanma-sertleşme sırasında nefesim kesilecek gibi oluyor. Siz tam olarak ne gibi bir ağrı yaşadınız acaba, benim de ilk hamileliğim. 1 kez nst ye girdim ama sancı çıkmadı, tesadüf o sırada hiç toplanma da olmadı. O nedenle bir sorun olur mu olmaz mı diye tereddüt ediyorum