Minicikkiz Kızlar tatlı vs hiç bişe canım istemiyo. Ekşili şeyler canım cekiyo hep. Sizde durumlar nasıl. Cinsiyetimiz kız bu arada
Minicikkiz _rabia2109 Erkek mi hadi hayırlısı inşallah 😊 🤲🏻 Anlamıyorum ama tatlı hiç bişe yemek istemiyorum 🙈
Ozlemp Minicikkiz benim de sürekli tuzlu şeyler yiyesim geliyordu bı keresinde azcik çikolata yemistimyo gece uyuyamadım mide bulantsindana ama gel gör ki oğlumuz olacak 🤭😁
_rabia2109 Minicikkiz evet valla bende aynıyım tatlı hiçbişi görmek istemiyorum insanın canı hiçmi çekmez 😅
ebru23 Minicikkiz bende de oglumda tatli yedim baya bi simdi kizimdi ilk asermelerim hep eksiydi yani simdi karpuz yiyorum ama oglumdaki gibi cikolata baklav asermiyorum bi gunde ne kadar cok yiyordum normalse kizda tam tersi tatli ile aram yok
Leylaalin Minicikkiz yaa bende deli gibi eksi şeyler yedim bizim de minnos kız şekerli tatlı şeyleri ilk 5 6 ay yiyemedim ağzım da çoğaldı hep canım bol limonlu marul salatası isterdi karışık soslu 😂😂
Aylinak1n Minicikkiz benim de tatlıyla hiç aram yoktu hep ekşi şeylere gittim benim de kızım olacak :) Ye ekşiyi doğur Ayşe’yi Ye tatlıyı doğur Hakkı’yı derler eskiler 🤭
ahlasinannesi Minicikkiz bende 7ay boyunca hiç tatlı istemedim hepsi ekşili tuzlu şeyler yedim ama oğlum olacak😇💙