Kbra97 ben hamileliğimde 2 kere falan egemen beye gittin sezeryan doğum yapacaktım ve ona gitmediğimi bildiği halde egemen bey bana doğum yapmak istersen gel gün veriyim sana demişti ben kendisinden çok memnundum ama özelde doğum yaptım daha önceleri rahatsızlığım olduğunda falan egemen beye gittim gayet ilgili bi doktor