Kbra97 henüz 21 haftalık hamileyim ama Çerkezköy devlet hastanesi anne bebek dostu bir hastane. Odalar özel hastane konumunda, tek kişilik ve acayip konforlu. Ebeler konusunda da Melda ebenin çok iyi olduğunu duymuştum. Doktor da Egemen beyi iyi diyorlar. Henüz randevu bulup gidemedim devlete ama bu şekildeydi. He bir de tüm bu yazdıklarım pandemiden önceydi, şimdi nasıldır bilemem. 🤷🏻♀️🤗🌼