AysenurAsel8046 2 kez gittim birinde bebek olmadan önce tedavi için gitmiştim Adnan yenerdi doktor maalesef o kadar kırıcı konuştu ki odadan hüngür hüngür ağlayarak çıktım hala aklıma geldikçe canım yanar ayrıca odaya aynı anda 4 5 hastayı alıyor herkes birbirinin sıkıntısını duyuyor yanında hamile kadını muayene ediyor falan rezaletti yani ikinci olarak da gece rahatsızlanıp 26.haftamda acil gitmiştim doğumhanedeki doktor uyuyordu uyandıırınca sinirlendi ben acıdan kıvranırken muayene ederken ağlama sus falan diye beni tersledi yani o muameleyi göreceğime bazı şeylerden kısıp özel hastaneye giderim sizin yerinizde olsam hamileliğimim başından beri Semih Yancara gidiyorum doğumumu da orda yapacağım inşaallah