Kızlar ilk gebeliğim plasenta previalı bir gebelik geçirdim şukur plasenta yukarı cıktı şuan 38+6dayız pazartesiye kadar gun verdi dokturum eğer kendi gelmezse pazartesi sezaryen olucam.. neler yaşayacağım beni neler bekliyor hiç bilmiyorum benim gibi olan varmı nasıl geçti sizin doğumlarınız?