Reyyannn ben cilekten baby cotton aldım büyüyen beşik çekmeceli ve dolapli sifoniyer ve cam kapaklı dolap aldım kurulumu yapıldı yerleştirdim çok güzel oldu,ancak tek sıkıntı mobilyalar bayağı büyükmüş düşündüğüm gibi yerleştirmedim yine de çok kaliteli , caploonba markasına da bakmıştım oradaki mobilyalar daha sunta gibiydi ve sanırım üzerinde boya oluyormuş cilekte öyle bi durum yok mobilyada boya yok ben çok memnunum unisex olduğu ve büyüyen beşik olduğu için uzun süre kullanabileceğimi düşünüyorum ,bu arada bende sallanan beşik almadım kendi kendine uyumaya alışsın istiyorum 🤭