Herkese merhaba 26+3 olduk bugün.
Bugun hastane kontrolümüz vardı. Şeker yüklemesi için gittim. Bebeğim 880 gram, 32 cm. Doktorum ideal dedi ama Bana biraz küçük geldi açıkçası. Daha yüksek bekliyordum kilosunu. Sizin bu haftalarda kilonuz nasıldı veya nasıl?