Minikbirii Ates21 herkeste aynı olur diye birsey yok benim dogumum çok kötü bir süreçti aklıma bile getirmek istemiyorum ama dedigim gibi korkmayın herkeste aynı olmuyor Allah kolaylık versin🤲
Minikbirii huriye35 sanırım o yanımda olmadıgı icin piskolojikmende iyi degilim Allah kimseyi evladıyla sınamasın
Senayyalcin [silindi] 5 mayısda oldum bugün 1 ay 1 gün oluyor iyiyim ama tabi bazen ağrı oluyor kısa zamanda tamamen toparlarız inşallah 💖