ebru23 Pakize12 sezerya dan mi covid testinden mi ben oldum hic bisey yok ya burnun bogazina sokuyolar sezeryan se biledim normal dogum yaptim
tugceskn- Pakize12 hastaneye göre değişir belki ama . Benim gittiğim hastanede yapıyorlar hatta refakatcıya bile yapılıyor
Nejlavrl Pakize12 yapiyorlar daha bugun arkadasim sezeryan yapti testi yaptilar ama merak etmeyin artik kandanda yapilabiliyor kan uzerinden yaptilar testini😌
243224 Pakize12 4 gün önce sezeryan oldum önce Corona testi yaptılar artık yapiyolar bu testi zorunlu cunku
Bsmlh Pakize12 ben sezeryan oldum cnm yapıyorlar ama korkma inan cok rahatlatıp alıyorlar korkulacak hıc bısı yok