Doktorun tavsiye etmeden kullanma canım eğer sezeryan olacak olursan senin için zor bir durum olur doktorun çatı muayeneni yapsın eğer normal doğuma uygun görürse başla. Ben 37 haftama girdiğimde başladım çatı muayenem olumlu olunca doktorumun tavsiyesi ile.