30.haftamdayim bugün normalden daha hareketli ve aşağı da çok baskı var yürümekte zorlanıyorum acı veriyor baya böyle olan var mı acaba normal mi bugün kızım düştü o yüzden çok korku ve üzüntü yaşadım bunun etkisi olmuş olabilir mi aşağıda çok fazla baskı ve acı hissediyorum 😔