Umudumsuun Kızlarr 15 haftalık hamileyim ve grip oldum çok korkuyorum bebeğime bir zararı olurmu 😔😔 resmen tıkalıyım burnum genzim sinüslerim balgam atıyorum. Doktorum sadece parol ve bol sıvı tüket dedi
Ilkim_05 Umudumsuun çok gecmiş olsun canim pastil.kullanabilirsin ,ballı süt, okyanus suyu vermişti bana doktorum.burnuma tıkanıklık için arada banyo ve buhar iyi gelir ve balgam atman iyi ve sürekli sil acil.sifalar diliyorum
Umudumsuun Ilkim_05 hiç bir ilacı önermedi sprey dahil bende elma sirkesi ile açıyorum burnumu insallah bebegıme bısey olmasında en cok ondan korkuyorum😔 çok sağol canım
Ilkim_05 Umudumsuun insallah canim Allahın izniyle bisey olmaz vitamin alıyoruz ye iç bırakma.kendini ben 1 hata 10 gün çektim sesim.yeni düzeldi hatta çok korktum.bende sen gibi mevsim.gecisleri birde geceleri soğuk sen sıcak tut kendini anlatacaksın inşallah ☘