Hatice_ee 23 +5 haftalik hamileyim arabada giderken bile hareketini hissettigim gun icinde durmayan bebegim 2 gundur cok az seyirme seklinde var yok arasi hissedebiliyorum . Endiselniyorum 😔😔😔 neden oluyo cikolata falan denedim tık yok
Ebreva Hatice_ee bende 27. Haftada 6-7 saat hareketsiz kaldı kontrolüm vardı zaten gittiğimde baktı uyuyordu ama böyle bi durum olursa tekrar acile gel demişti doktor
Ccff3435 Hatice_ee o dönemlerde sık sık hissetmemeniz normal poziyonundan dolayı hissetmiyor olabilirsiniz
Feyme Hatice_ee benim ilk gebeligim 15 inci haftada kelebek kıpırtı gibi az hissettim şuan 21 olduk çok şükür dun gece biraz kimildandi karnım oynadı hissettim bugünde bi kaç kere hissettim yeni diye mi az hissediyorum bende bilmiyorum aralıklı yani ne sıklıkta olacak hareketlenme bende okuyayım bari bilenler yazınca
Hatice_ee Ebreva hareket var ama cok erken haftalarda bebek mi degilmi dedigimiz damar atmasi seklinde 😔😔😔😕emin degilim randevu aldim dua edin 😫
Hatice_ee Ccff3435 insallah öyledir allahim beterinden kousun kötüyü cagirmiyorum 🤲🤲🤲 saglikli bir sekilde kucagima alirim insallah