Byby99 Ağrılarınız tam olarak ne zaman geçti, ne zaman rahat hareket etmeye, yatıp kalkmaya başladınız? Bugün sezeryan oldum ama sanki hiç kendi başıma yatıp kalkmayacak gibi hissediyorum 😔
Elif0712 Byby99 bir iki gune toparlarsin yurumeye gayret et yurudykce aciliyor insan bnm ikinci baya agir oldu bir hafta yuruyemedim cektim ama o bnm biraz sansszligim oldu ilk sezeryan cok zor olmuyor
esraizmirli Byby99 3. Gün hafifliyor merak etme yürü oturma hiç yürüdükçe insan dahada toparlanıyor geçecek az sabret en geç 1 haftaya her işini kendin halledecek duruma geleceksin ☺️
Elagulcan Byby99 geçmiş olsun canım inşallah hemen ayaklanırsın . Valla benim de ikinci sezeryanım olucak. İlkinde hemen ayaklanmıştım . Güzel geçmişti herşey. Bunda sanki kötü geçecekmiş gibi hissediyorum bende . Tam tersi olur derler ya hep . O yüzden sanırm. Yaşayıp göreceğiz bakalım. İnşallah güzel geçer ya . Çoook amin🤲🏻
E-v-A101 Byby99 destek almadan yatıp kalkmak bir haftamı aldı. Ağrılarım uzun sürdü ama nerdeyse iki haftayı buldu
Eski9 Byby99 geçmiş olsun öncelikle elbette her acı geçiyor öyle düşünmeyin 1 haftaya hafifler 15 güne acınız kalmaz inşallah. Ama ameliyat oldum diye yatmayın bol bol yürüyün yürüdükçe açılıyor insan dinlenin elbette ama sürekli yatmayın
EmirAta Byby99 ya benim bi hafta oluyo ama karnim aciyo hissiz gibide anlamadimn idrar yollarim da fena
Gulbeyazk Byby99 iki güne kendim oturdum kalktım ama 5 güne anca yatıp kalktım yatış değil de kalkış zor oluyor yataktan
Senayyalcin Byby99 Aynısını hissettim sizi çok iyi anlıyorum hatta bir daha yürüyemiycem diyip ağladım ama şuan 1 aylığım ve koşup zıplıyorum herşey düzeldi biraz sabır 🥰
g-s-asaf Arkadaslar benimde 3. Günüm hastanede cok rhttm ignelern etkisiyle evde cok zor geçiyor kac saatte bir ilac iciyrsnz agri kesici
E-v-A101 g-s-asaf ben çok fazla ağrı kesici kullanmamaya çalıştım normalde günde üç defa ana benim ağrım şiddetlenmedikçe içmedim Ya bir Ya iki Ya da hiç içmedim. Çünkü sütün gelişini yavaşlatıyormuş diye duydum. Sezaryenin üçüncü günü sütüm geldi çok şükür böylece yoğun bakımda yatan bebeme süt götürebildim 🥰
g-s-asaf Birde dümdüz yatmaya ne zaman başladınız ben yatinca klkarken cok canim acıyor korkuma yatamıyorum
1blgn1 Byby99 gözünüzaydın öncelikle. Henüz çok yeniymiş merak etmeyin geçiyor. 1. Gün ile 3. Gün arasında bile baya fark oluyor. 1 hafta içinde bebeğinizin tüm ihtiyaçlarını karşılıyor olursunuz. Ben ilk doğumuma göre konuşuyorum. İkinci sezaryende toparlanma biraz daha uzun sürüyormuş sanırım. Şuan ikinciye hamileyim umarım kolay geçer🥴
Sibelrx Byby99 yurursen duzelir yatarsan toplayamazsin kendini duvara tutunarak git yavas yavas evin icinde gez
Asyadilan1 Byby99 5 gün sonra kendim dışarı çıkıp 300 m kadar yürümüştüm… 1 hafta zorluk yaşamıştım ben
E-v-A101 g-s-asaf çok ağrın varsa iç tabi Ama geçecek. Bu günler hiç. Evrak etme şimdi yanında yatan. Güzelliğin keyfini. Çıkar taZe anne🌸💜
Bsmlh Byby99 ayağa kalkar kalkmaz yürüdüm cnm ağrısa bıle yataktan destek alıp kalkmaya çalıştım eşim yanımdaydı cok nadir ondan yardım aldım hemen iğleşti toparladı bir hafta kontrolümde sapasaglamdım Cok ağrınız olursa agrı kesıcı talebe edin yapıyorlar
Momzie Hastaneden cıkıp eve geldikten sonra ki gün toparlanmıştım. Eve geldikten sonra hiç ağrı kesici içmedim. Hastanede de 1 gece yattım sonraki gün çıktım. Inşallah bu ikinci doğumumda da aynı şekilde olur 😊🙏
Hemsireanne1 Byby99 benim sezeryan ağrım çok zor geçmişti herkes üç güne geçti iki güne geçti diyordu moralim bozuluyordu 10 gün boyunca kendi başıma oturup kalkamadım bile hep birine tutunarak kalktım tuvalete bile yalnız oturamıyordum hep öyle kalıcam sandım on günden sonra hafifledi on beşinci günde tamamen geçmişti benim içten bir tane dikişim atmıştı ama belki o yüzden öyle olmuştur hiç geçmeyecek sandım ama geçti