Merhaba kızlar pazartesi günü 29. Haftama giriyorum ilk gebeliğim ve kanamam olmadı kan uyuşmazlığı var eşimle aramda doktor şimdiye kadar birşey söylemedi . Araştırınca öğrendim 28 . Haftada. Kan uyuşmazlığı iğnesi vuruluyormuş doktora mesaj attım vurulması gerekıyor mu diye oda iyi olur pazartesi geç olur yarın gel vuralım dedi sağlık ocağıda gerek yok doğumdan sonra vurulsada olur dedi . Sizce napmalıyım fikir verirmisiniz?