Aynuromerbyr12 Canım anneler hamilelikte ayak şişmesi kaçıncı haftada başlıyor 20 haftamıza girmek üzereyim 2 gün sonra ama ayağımda şişlik var bacaklarım da aynı şekil benim gibi olan varmı normal mi şeker mi var çok tedirginim
Ebru_ylmz Aynuromerbyr12 ben de bugün 19+0 haftalık oldum benim de ayaklarım şişmiş bugün fark ettim ya çok moralim bozuldu bana da erken geldi son zamanlarda şişer derler ama bilmiyorum ya
243224 Aynuromerbyr12 canım seni korkutmak istemem ama evt her hamilelikte ödem oluyor ama ben 28 haftamda başladı ve tansiyondan olmuş ve bayada yuksekleri gördüm 15.10 yada 16.10 gördüm sonrasinda dusurene kadar ilacdi diyet di derken olmadı bebegim önde giderken 2 hafta geriledi ve 33+5 olması gerekirken 31 haftayla uyumluydu ve acil sezaryana alındım ve şuan bebişim kuvezde o yüzden sakın ihmal etme önce tansiyonunu takip etmeye basla ve doktorumla ilesimde ol ben de çok dikkat ettim ama olmadı şuan 4 gün oldu doğum yapalı
243224 Aynuromerbyr12 birde doktorunla muhakkak iletişim kur proteine ne baktır proteinden ve tansiyondan yapıyormuş yaşamış biri olarak söylüyorum cook ama çok dikkatli olun sakın yanlış anlamayın korkutmak istemiyorum sadece ben yaşadım kimse yaşasın istemiyorum
_hira_ Aynuromerbyr12 30. Haftada ayaklarda başladı hafif . Doktorunuza mutlaka söyleyin . Tuz hiç kullanmayın ve bol su için