Ruyasusam Burciiiin bende 30+6 yim bugün sol tarafımda tümsek oluyor elimle ovuyorum geri gidiyor. Acaba rahim kasılmasi mi bebek mi anlayamadım 🤔
Ruyasusam Burciiiin Biraz araştırdım öyleymiş. Pozisyon değiştirmek daha iyiymiş. Yine de doktorla görüşüp net öğrenmek daha iyi olacak 🙂
Sulebebek Burciiiin benim 38. Haftam olcak sıklıkla sağda toplanıyor suyum azmış riskli olmıcak kadar. Solda su görünmedi sağda daha çok suyum varmış onda dedi doktor.