Adakbebek2020 Arkadaşlar kızım için isim arastırıyorum. Sizler neler önerirsiniz. Birkaç tane isim düşündüm ama. Güneş 🌞 yaz 💫 çilek🍓 gıbı sizinde bu tarz önerileriniz varsa söyleyebilir misiniz😊 🐣
Fehime16 Adakbebek2020 Bade lina elisa tanem bunlar hoşuma gidiyor isimler gözümün önünde çitlembik bir kız burunduruyor 🤗
Zeyyyn Adakbebek2020 bende bulup değiştirip duruyorum 😂 9 aya kadar fikrim değişip duracak sanırım şuan mila ya karar verdik hoşuma gitti anlamı filanda
BelisMelis41 Adakbebek2020 benimde kızım olacak insallah ismini belis düşündük 🥰 ilk bebeğimiz. anlamı: -Aşkın ilk meyvesi fevkalade,çok güzel demek 🥰🌺
BelisMelis41 Adakbebek2020 ilk gordugumden beri belis ismini düşündük başka isim düşünmedim sonrasında zaten 🥰 eşimin ismi ediz benimde bahar bize uydurdum birazda 😁 beliz olan isim biraz anlamı kötü gibi geldi belis daha iyi diyerekten :) bakalım ınsallah nasipppp tabii :)