Deniz95 Haftama gireceğim. Adet olcakmışım gibi kendini hissettiren bir ağrım var. Bu haftalarda böyle ağrı olması normal mi ? Sizlerde de oluyor mu? Uzun sürmedi ama yine ağrı kendini baya hissettirdi aklıma takıldı bu durum
Sumeyraa19 Deniz95 bende 34. haftadan beri var. Dr yalancı sancı demişti. Ayrıca karında swrtleşme de vardı
Bittercikolata Deniz95 benimde oluyor şuan 34. Haftadayim. Doktoruma sordum normal dedi bebek büyüyormus doğuma hazırlanıyor sanırım 😊
Deniz95 orkide21 benim bir kere daha olmuştu bugün ikincisi oldu bu sefer daha fazlaydı ağrısı aklıma takıldı acaba normal mi diye
bulutluhava23 bende de aynı ağrılar vardı nst de kasılma çıktı doktorum ilaç verdi daha erken doğum için diye şimdi çok daha iyiyim gece uykularıma da çok iyi geldi ilaç seninle aynıydım doktora gittiğimde şimdi 36+2 deyim