oykumm_1233 yaptırmak çok tehlikeli. Kaliteli dövmeciler de yapmıyor zaten hamile olanlara. Bence biraz daha bekleyebilirsiniz. Çocuğunuz daha önemli. Bende yaptıracaktım 2 gün öncesinde hamile olduğumu öğrendim ve erteledim. 40 gün geçsin lohusalık bitince hemen yaptırıcam mesela 😂