Sanis1509 kucağa alışma dedikleri şey sadece rivayet. bebek ilk 3 ay anne karnini ararken onu spguk bir yataga bırakmak çok acımasızca kizim kolik gazli olduğu için kucağımda inmezdi onun disinda gazi olmadığı hiçbir zaman kucak istemedi. gaz meselesi 4.5. ayda azaldı.daha snrari zaten keşif dönemi başlıyor oyalanmak başlıyorlar gezmeye giderken yürüyüşe giderken evin knjne inerken.vs kullanmaya basladim