Liyaa Mrb hanımlar . Doğum sonrası için depend mi mantıklı yoksa hasta bezi mi? Bir de göğüs kalkanı hangi marka aldnz acaba? Kullan at alt açma bezleri çok mu gerekli mantıklı mı almak?
Shyla_ktlu Liyaa depend en çok önerilen ben bir paket aldm şimdilik duruma göre yine alırım yada nırmal ped kullanırm diye düşünüyrm depend ablamda kullanmıştı aşırı rahat ordanda tecrübe edinmiş oldm
Liyaa belisslinaa bedenini nasıl seçtiniz? Şu an 71 klioyum daha 23. Haftayiz hangi beden almalym acaba
belisslinaa Liyaa 63 kiloya m rahat olanları falan okudum burda deneyimlileri bende 53 kiloyum m aldım rahat olsun diye xl alabilirsiniz sizde ileride kilo aldığınızı varsayarak