kucukgelinkucukanne Kızlaaaar, Bu sabah uyandım, hafif kırmızımsı bi akıntım vardı iç çamaşırımda, 39+4 haftayım, adet sancısı gibi bacaklarımda feci ağrı var, yoksa doğum mu başlıyor😢😢
Denaz kucukgelinkucukanne gözün aydın olsun 😊 Allah kolaylık versin burda ki doğum hikayelerine göre başlamış🤭 bende sabırsızlıkla nişanımı bekliyorum, 💕
Meltem123 kucukgelinkucukanne nisanın gelmiş olabilir canm ki bence nişan hastanene git bi kontrol etsinler açılma var mı sancin var mi hadi inş 🤗
kucukgelinkucukanne Meltem123 nişan gelince hemen gitmeyin diyordular, sancılar sıklaşınca gidinki hemen suni vermesinler yada daha fazla alttan muayeneye maruz kalmayın diye Beklemelimiyim bilmiyorum, yalnızım kimsem yok yanımda 😔😔
Elffk kucukgelinkucukanne kardeşiminde nişanı gelmişti 3 gün sonra doğum yaptı. Hatta gelince gitti ilk yatış yapalım demişler. O da kabul etmemiş. Boştan yere 3 gün yatacaktı bide suni vereceklerdi. Kendi sancısı gelsi 3 gün sonra 5 saat sonrada doğum yaptı elhamdülillah
AndorraCamomile Eveet. Benim dun 39 haftam oldu. Sabahdan beri uc kere pembemsi akinti geldi. Aksama dogru bi kere kahverengi akintiya dondu. Belim azar azar agriyodu. Doktorumu aradim. Gel bi kontrol edelim dedi. Bende o heyecanla tabii gittim. Nst de sancim cikmadi. Bebegim hic cikmaya niyetli degil. Ustune ustluk de cuzii 1 sm acilma varmis. 🤦🏼♀️ Ki, 2 hafta once kusma ve ishal sebebi ile hastaneye gittigimde ayni cuzii 1 sm acilma vardi. Kisacasi gelmiyo. Cok huzursuzum artik. Bi daha gitmek istemiyorum hastaneya o kadar yani😒😔