Kızlar eşimle aram pek iyi değil anlaşamıyoruz artık sürekli kaba davranıyor bana en ufak bişeyde söylenir para istedimde laf ediyor ev hafif dagınıktı acil annemlere geldim arayıp kızıp bagırdı bana düşünceli değil ağrım oldugunda az bi dinlensem otursam bile laf eder üstelik hamileligim riskli birazda para bırakmıyor bana kendi ailemden harclık alıyorum bunlar benim zoruma gidiyor madem bakmıcaktı niye evlendi benle cok bunaldım piskologa gitmeyi duşunuyorum kafayı yemek uzereyim hocaya felan mı gitsem duzelir mi acaba inanmam ama gecen arkadaş gaza getirdi iyi bir hoca var diye nolur fikir verin napıcam aile terapistine felan mı gitsek