ideemirel b_e_b_e burda arama kısmına yazarsanız çok yorum var bende yapmayı düşünüyorum bidahki kontrolde doktoruma sorucam
bozkurt_19 b_e_b_e ben yaptm ve aşırı faydasını gördüm sadece 1 hafta yaptm ve açılmam 5 cm olmuş hastaneye gittiğimde doğumumda çok kolay oldu ☺️
iremcimen b_e_b_e doktorumun önerisiyle ilk doğumumda yapmıştım ve faydasını gördüm şimdi son haftalarda yine yapıcam ben zeytinyağı tercih ettim tavsiye ediyorum kesinlikle denemelisin🌸
Omerhatice b_e_b_e pazartesi kontrole gitmiştim normlde 35 iz ama kizim 36+ çıktı Doktor da bebis bira iri ve 37 gün almış artk bol sguat günlük an az 1 1 buçuk saat yürüyüş ve iliski önerdi Esin birde perine masaji yapsın az yağ ile elini islatarak artk her an bekliyoruz dedi 🤷♀️🤗
b_e_b_e bozkurt_19 yaa öylemi bende pilates ve yogaya başlayacagım araştırırken bir videoda denk geldim bu masajı ilkkez duydum. Yapan var mı diye merak etmiştim teşekkürler yorumunuz için 🌸
bozkurt_19 b_e_b_e pilates topunda hareketlerde yaptm onunda faydası oldu hurmada açılmada çok iyiymş ben yemiştm günde 5-7 tane tavsiye ederim doktorum bunları tavsiye etmişti 👍🏻
Mercimek26 2 haftadır eşim zeytinyağıyla 2 güne bir yapıyor. YouTubeda videoları var. Eşime izlettim böyle yapcaksın diye aynı şekilde yapıyor. 38+3 olduk saat itibariyle.
b_e_b_e Mercimek26 yaa ne güzel. Bende keşke yaptırabilsem ama utanırım sanırım kendimi rahat bırakamam. Artık bi şekilde bişeyler yapıcaz. İnş sizede iyi gelir kolayca dogum yaparsınız🌸
b_e_b_e Önceki dogumumda kesi uygulanmıştı. Bu doğumumda inş gerek olmadan dogum yapmak istiyorum. Hiç bilmiyordum özel hastaneye gidiyorum doktorumda hiç bahsetmemişti🙄 iyi oldu ögrendiğim şimdi biraz daha araştırıyorum çok faydasını gören olmuş🍀
b_e_b_e Omerhatice sağlıkla kucagınıza alırsınız inşaallah 🤲 ne güzel yönlendirmiş doktorunuz. Bende bir sürü para veriyorum her seferinde hersey normal gayet güzel deyip gönderiyor🤦♀️