Esra357 Doktorlarda ellerinde hamileler için yeterli veri olmadığından dolayı net bir şey söylemiyorlar. İnsan tedirgin oluyor. Ben ilk dozu biontech olmuştum. Çevremde aşının yan etkisini hiç hissetmeyende var. Çok fazla hissedende.. hastalığı da aynı şekilde.. Allah yardımcımız olsun. Bebeklerimizi korusun inşallah.