Ulku5138 Arkadaşlar merhaba , 39 yaşındayım 2. Hamileliğim 13 haftalık hamileyim ikili tarama testi yaşım nedeniyle riskli çıkıyormuş doktorum dedi .Bunun içinde Cvs ve amniyosenteze başvurmak gerekiyormuş .Bu durumu yaşayan var mı bilgi verebilir mi ?
Dilekcnkn Ulku5138 Yani ileri yaşlarda olma riski biraz daha fazla aslında sıvı alımı riskli diyorlar genelde detaylıda bence hepsi belli olur aldırma gibi düşünceniz yoksa yine yaptırın ama umarım bir sorun çıkmaz ☺️
Bloggeranne_93 Ulku5138 canım herkese aynı seyi söylüyorlar o kadar cok duydum kı. Amnıosentez rıskli bir uygulama düşüğe sebep olabılıyor demıstı dr. Güzel arastırmakta fayda var 🙏