Demetderin Kızlar sezaryan ile dogum yaptım 8 gun once ama meme uclarım hep yara cok agrıyor bebegımi aglaya aglaya emzırıyorum artık sut vermek bile beni korkutuyor bu durumda ne surduysem gecmedı bana bir akıl bir cozum verin lutfen napmalıyım. Nasıl duzelır
Glcntn Demetderin kuzenim yeni doğum yaptı sayılır göğüs ucu kopmuş gibiydi yara oldu doktor gümüş kapak verdi ona düzeldi şimdi bi doktoruna başvur istersen canım kremler kapaklar var acı çekme
Zeynep13072017 Demetderin sütü pişirdikden sonra üstündeki yağı sürmeyi deneye bilirsiniz birde zeytin yağı eskiler hep bunalrı der ne varsa eskilerde var 😄 krem fln fayda etmiyor
Egeligelin Demetderin bende de olmuştu sağmak canımı acıtmıyodu sütümü sağıp kaşıkla verdim bebişlerime emzirmedim iki gün bu sürede iyileşti.
gamzosgamzos Demetderin Dene muhakkak bende çok acı çekiyordum düzenli kullandım ve sürdükten sonra streç ile sardim 2 güne baya duzelmisti
Zeynep13072017 Demetderin İnşallah 🤲🏻🤲🏻 zeytinyağını sürdükden sonra yıkamayada gerek yok emire bilirsiniz öyle inşallah cabukca iyileşir sık sık sürün zeytinyağını sütüde deneyin derim süt fln pişirirseniz
Esmos26 Demetderin 24 gün oldu doğum yapalı ilk günden beri gümüş kapak kullanıyorum ara ara lansinoh krem sürüyorum hassasiyet illa oluyor ama yara olmadı inşallah da olmaz 🙏🏻
Hilallllalby Demetderin ayy inşallah bi an önce geçer bende çok çektim önümü ısırarak emzirdim 1 hafta ayva jeli sürdüm lansinoh sürdüm bi de e bebekten Mycey diye bi markanın kalkanını almış kardeşim onu kullandım bana iyi geldi eğer onlarda işe yaramasaydı gümüş kapak alacaktım bende
Miniikanne Demetderin kantoron otu yagı cok buyuk sıfa canım onun yara kesıklerı hemen ıglestırme ozellıgı var bıde gumus kapaklar onlarda cok ıyı oldugunu soyluyorlar