Zeynepsa Ben 3.günden itibaren kullanmaya basladım. 6 aylık gibi karnım kalmıştı ve yürürken tutma ihtiyacı hissediyor kambur yürüyodum sanki içimdekiler o dikişlerden cıkcak gibi oluyodu. 24 gün oldu şuan sadece ayva göbeğim kaldı. Medical ya da cok teferruatlı bişey olmasına gerek yok. Korse tak arkadasım inan rahatlayacaksın. Ben hala takıyorum gece gündüz hiç cıkarmadan.