Kızlar merhaba
ben bugün ayrıntılı ıcın alı ekıze gıttım fakat bebıs tam olarak ayrıntlı göstermedi kendısnı ve alı bey 2 hafta sonra tekrar gel kontrole bıraz daha büyümüş olsun bakalım dedı acaba tekrar ödeme yapacakmıyım sormadım kendısne ama belkı tekrar kontrole vs gıden vardır bılgınız varmı