Temmuzun 2. Haftasında 2. Doğumumu yapacağım nasipse . Oğlumda Temmuz doğumlu . İlk 1 hafta ince uzun kollu penyeler giydirmiş sonra hep sıfır kol çıtçıtlı badi giydirmiştim. Yine öyle yapacağım çünkü benim evim cehennemin demosu gibi 😂 Ben bile şimdiden nasıl doğururum değil de , o lohusa halimle o sıcağı nasıl atlatırım diye düşünüyorum 🙄