iko58 Sevgili anne adayı arkadaşlarım Herkes gibi 9 aydır buraya hikayemi yazmak için ben de gün saydım. Şükürler olsun ki 29.06.2018 saat 14.00 da oğlum dünyaya geldi. Çok zorlu bir hamilelik süreci geçirdim. Astım,migren derken 9 ayın yarısını acillerde tamamladım. Bu yüzden en baştan bebeğin sezeryanla doğacağı belliydi ve ona göre bir yol izledik. Zaten doğum kanalına da girememişti. 38+1 de sancılarım da artık başlamıştı ve ameliyat günü belirledik. Cümbür cemaat hastaneye geldik sabahtan işlemler halledildi arkadaşlarım da benden önce gelmiş moral için bekliyorlardı. Özel hastane olmasına rağmen o gün benim dışımda 8 doğum vardı kargaşayı düşünün bu yüZden 12 yerine 14.00 e doğru ameliyathaneye indirildim. Her şey çok normal spinal olacaktı fakat 6 kez denenmesine rağmen belimde ödem oluşmuş ve iğne tutmadı. Genel anestezi verildi sonrası derin bir uyku.... 😁 keşke ilk anlarını da görebilseydim ama buna da şükür beni bir saat kadar sonra odama çıkardılar. Evet ilk iki gün zorlu geçti ama bugün 3. Günümü ve taburcu olucaz. Biraz süt ve emme problemmimiz var mama da veriliyor mecburen ama o sağlıklı olsun da ne doğum şeklinde ne de mama konusunda hiçbir şekilde ısrarcı olmamak lazım. Benim minik meleğim şuan yanımda yatıyor. Gözlerimden uyku aksa da iki gündür gözümü çevirmeye kıyamadığımdan uykusuz onu izliyorum. Dünyadaki en yüce duygu. Allahım isteyen herkese aratmadan hayırlısıyla sağlıkla bu duyguyu yaşatsın..