Merhaba kızlar, 17 mayısta kuzumu normal doğumla kucağıma aldım çok şükür. Burada çok değişik doğum hikayeleri okudum motive edende oldu korkutan da. Ama bir çok kitapta okuduğum gibi başka doğum hikayelerinden çok etkilenmemek lazımmış herkesin doğumu kesinlikle kendine özgü oluyor. Ben sadece merak ettiğiniz cevaplayabileceğim sorularınıza yardımcı olmak için yazıyorum. O yüzden doğumumdan uzun uzadıya bahsetmiyorum. Diyeceğim tek şey canı bu kadar tatlı olan ben bile normal doğurduysam herkes doğurur. En büyük tavsiyem akışına bırakmanız, umarım hepiniz bebişinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏