Sali3 secoz Bence kesinlikle detaylı ultrason. Bebeğin bütün iç organlarını gösteriyo daha net bilgi veriyorlar. İkili veya üçlü tarama yaptırdınız mı?
esmerrmm secoz 2li yaptirdiysan ve temiz ciktiysa digerlerine gerek duyulmuyor diye biliyorum bide yuzde yuz sonuc cikmiyor hep yaniltiyor oyuzden bnce detayli ultrason daha iyi
secoz Deletedmom_5 yaptırdım sorunsuz çıktı. Şimdi doktorum detaylı yapalım dedi, bi arkadaşı eşime 4lü yaptırdık siZde yaptırın detaylıya gerek yok demiş geldi öyle diyor şimdi bana arkadaşı da eczacı
Deletedmom_5 secoz Bence ikili yaptırmıssiniz zaten ve risk cıkmamış o yüzden detaylı yaptırın derim en azından tüm iç organlarına bakar ultrasonla. 4lü testi zaten ikili test riskli çıkınca yapıyorlar